چگونه با محتوا مخاطب جذب کنیم؟؟؟

سه شنبه 26 فروردين 1399
ن : pazira

چگونه با محتوا مخاطب جذب کنیم؟؟؟

سلام دوستای خوبم

امروز می خوام در مورد محتواهایی که می تونیم با اون ها مخاطب جذب کنیم البته باید شعار مناسب نیز هم داشته باشیم تا برای مخاطب جذاب به نظر برسد.حالا بریم ببینیم کلا چند نوع محتوا داریم.

 

1.محتوای متنی : محتوای متنی به محتواهایی می گویند که فقط در آن از کلمات استفاده کرده اند و هیچ گونه تصویر یا ویدیویی در محتوا وجود ندارد. بیشتر مقاله هایی که سایت ها امروزه تولید می کنند محتوای متنی است. اگر فقط بخواهید محتوای متنی تولید کنید ممکن است که نتوانید مخاطب های زیادی را جذب کنید. البته مخاطب های هدف.

شما می تونید در مقاله های خود از ویدیوهایی استفاده کنید که خودتان درست کرده اید نه این که کپی کرده باشید. فکر کنم تا اینجا یاد گرفته اید که گوگل برای محتواهای کپی ارزش نمی دهد.

 

 

2.محتوای تصویری : امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون دیده اید که بعضی از افراد برای تبلیغات و جذب مخاطب فقط از عکس استفاده می کنند. به اینگونه محتواها ، محتوای تصویری می گویند یعنی مخاطب فقط با دیدن جذب می شود. البته این کار راحتی نیست و به سادگی نمی توان مخاطب جذب کرد .

برای جذب شما باید یک شعار تبلیغاتی جذابی انتخاب کنید که مخاطب با یک بار دیدن عکس یا نوشته جذب کسب و کار شما شود.

 

3.محتوای ویدیویی : همان طور که شما هم می دانید به مرور زمان میانگین مطالعه کاهش پیدا می کند و کسی مایل به مطالعه مقاله یا روزنامه نیست. بیشتر افراد برای یادگیری دنبال ویدیو های با کیفیت هستند. مقاله های متنی نیز وجود دارند که از ویدیو بهتر آموزش می دهند ولی برای جلب اعتماد مخاطب ، ویدیو بهتر است.

بهتر است از هر نوع محتوا را در کسب و کارتان استفاده کنید تا بتوانید مخاطب هایی در همه سلیقه ها جذب کنید.

 

video content

 

4.محتوای صوتی : اگر دقت کرده باشید بیشتر افراد هنگام پیاده روی هندزفری در گوششان است. آیا شما هم اینگونه هستید؟

بعضی از افراد چون بیشتر مواقع بیرون هستند و نمی توانند هنگام راه رفتن مقاله بخوانند یا ویدیو تماشا کنند از پادکست اسقفاده می کنند. شاید شما نیز تا حالا از این نوع محتوا استفاده کرده اید. زیرا در هر زمان  مکانی می توانید گوش دهید و به همین خاطر بیشتر افراد جذب محتواهای صوتی می شوند.

 

به نظر من همه این محتواها بدون تبلیغات کار بیهوده ای است. من به شخصه خودم بیشتر جذب تبلیغات می شوم و بعدش مثلا شروع به خواندن می کنم. 

برای تبلیغ شما می تونید از طریق ایمیل ، آگهی روزنامه ، برگه های تبلیغاتی ، بنر های تبلیغاتی در سایت های بزرگ یا حتی می تونید از طریق گوگل نیز تبلیغ کنید. 

در پست های بعدی در مورد تبلیغات گوگل نیز با هم صحبت می کنیم تا ببینیم آیا تبلیغات سنتی بهتر است یا تبلیغات آنلاین.

بهتره در انتخاب محتوای خود دقت کنید.

خیلی ممنون از شما که حمایت می کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تولید محتوا,